tisdag 22 januari 2008

JAG

... + Dansar "balett" i köket när jag lagar mat, om jag e ensam hemma. + Glider in o runt i varje rum om jag vet att jag har halkiga strumor på mig + Pratar och skrattar ofta för högt. + Lägger stor vikt vid mitt hår och är nästan alltid missnöjd när jag går från frisören och är en typisk "luggpillare" + Älskar min badrumsspegel, för jag är konstigt nog snyggare än vanligt i den. + Avskyr att på satt på plats på nått sätt. + Är en dålig förlorare men en bra vinnare. + Har svårt at avsluta saker. + Är sällan tyst, pratar nynnar eller sjunger nästan alltid. + Är osäker. + Är självsäker när de gäller mina åsikter. + Hatar min handstil. + Hamnar i en annan värld om jag ser musikaler och dans. + Söker efter något med mig själv som skulle bevisa att jag itne är som alla andra. + Har den dåliga ovanan att vända kappan efter vinden i hopp om att lbi mer omtyckt...ibland. + Vill bli bättre på att fota. + Gillar att läsa böcker som anses vara "för simpla" för min ålder. + Älskar grekisk mytologi. + Älskar tecknad film. + Kan fortfarande titta på en del barnprogram och bara älska det. + Kan råka vifta på näsborrarna om jag skrattar väldigt mycket. + Kan skämmas o tycka något är pinsamt som inte alls har med mig att göra. + Dagdrömmer mycket. + Svär aldeles för mycket. + Har emetofobi. + Har vid ett flertal tillfällen kallats manlig eller manhaftig. + Älskar väskor och skor. + Gillar filmer som får mig att gråta. + Kan promenera själv i timmar. + Gillar att ha blåmärken. ni som känner mig kommer ni på något mer om mig, nått lite speciellare som jag är eller gör. skriv en kommentar ^^ men inget vanligt tack ;P

Inga kommentarer: