måndag 7 januari 2008

kan man tänka sig :P

Ja jag lever i alla fall upp tilll mitt citat i studentkatalogen ^^ "jag pratade med...på msn igår" haha..men idag har jag nog slagit mitt rekord...snackar i 12 timmar en en o samma person..lite pauser iofs men inte så länge :P Har pratat med den här filuren... Frass the man :P..haha kul kille :P ja måste han ju va för att jag ska orka prata med honom i 12 timmar så :P hahaha..ja men detta är oxå en sak för memoarerna :P...men fan jag e bra slut i huvvet nu alltså. must sleeeeep!..natti natti

10 kommentarer:

Anonym sa...

Frass THE ASS. Vad är det för fel på dig människa! ;)

Nåja, har ändå stått ut med dig ett tag, ska vara snäll. Vad väntar härnäst tror du? :P Haha

Hoppas du INTE somnar!

SofiaTorsten sa...

jajaja tjöta!! spela roll!:P

ja tack var det!!:P
haha ingen aning sängen tycker jag låter lockande :P o då menar jag själv!!!:P haha

jo de lär jag snart göra..jag ska ju upp o spela badminton i morrn..om typ7 timmar!!!

Anonym sa...

Fritt land. Tjötar så mycke jag vill. :) Can't touch this!

Du är så elak, så som jag jobbat hela dagen. Blod, svett & tårar. ÄNDÅ får jag sova själv? Förjävligt!

Badminton och sömn är för fjollor! :)

SofiaTorsten sa...

jajajajaj :P haha can't tuch this, Ju ju just like the bad guy from leathal weapon II I've got diplomatic imunity so soifdsihf you can't sue.....

Ja men kom hit då!!!:P men min säng e bara 90 cm bred så de blir trångt! :P

Badminton äger!! o de gör sömn med ;P

Anonym sa...

Så säger jag som Bart. "Eh... BIT ME!"

Muhaha. 90 säng kan bli intressant, blir trångt och... varmt ;) *grauwr*

Badminton är faktiskt ballt. Spelar det som en galning på sommrarna. Sömn är överskattat!

SofiaTorsten sa...

Why you little!!..*strangeling you* :P

haha oh you nasty boy ;P haha

jupp det är så jävla kul ^^..hah nej fy jag bli rsom en PMS-kossa utan sämn :P

Anonym sa...

*strikes your eye with a hammer KA-POW* Suckah!

Yes yes, I've been a bad boy and need a great amount of hard punishment! *pull pants down*

Haha. PMS-kossor.. hmm.. Är det dom man INTE ser på Bregott reklamen? Outsiders :D

SofiaTorsten sa...

ouch!!! damn you

*picks up the hammer and strikes you where it REALLY hurts* moahahahahah

jo!! jag e den där svartvita :P

Anonym sa...

*faller död till marken* NÖJD NU?! :(

SofiaTorsten sa...

äsch jag återupplivar dig nån gån på msn ;P