tisdag 15 januari 2008

PANIK!!!!

Var på Makeup store idag på min efterlängtade makeup kurs, allt går prima hela vägen...tror jag. Det var ju för bra för att vara sant, när han börjar plocka ihop produkter som jag vill ha (man skulle få produkter för samma pris som presentkortet + 100 kr) då plockan han lite ditten o datten o sen när jag ska betala så går summan upp i nästan 1000 kronor :'( Jag trodde han skulle säga till när det överskred presentkortet o så :( jag vågade ju inte säga men nej jag kan inte betala så mycket ställ tillbaka lite men det var verkligen pengar jag INTE hade att spendera :( jag vet inte vad jag ska göra vågar knappt åka hem, mamma kommer bli så hemskt arg :'( Helvette varför ska jag va så jävla dum jämt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Och tjejer säger att dom inte behöver mycke smink för att fixa till sig "lite".

Tja, iallefall nu så kan du kladda en tavla i ansiktekt och jobba på ett galleri. :)

Synd bara när du inte behöver mycke smink för att se respektabel ut. Hihi

SofiaTorsten sa...

ja kul att du kan skratta åt det i alla fall...men saken är att det typ inte är nått "smink" det är 2täckprodukter men sen är det bara rengöring o skit typ....

O jag behöver en massa smink för att se veti ut så de så.

Anonym sa...

Sofia, du kan knappast behöva så dyr produkter för att visa sig kring folk.

Du är fin som Du är!

SofiaTorsten sa...

som sagt så är det mest hudprodukter o tyvärr så tror jag innert inne att just där får man vad man betalar för så i det långa lopper vinner jag förhoppningsvis på att änvända dom grejorna......

o ja just det...hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...humor..

mallan sa...

aj då kan man säga

SofiaTorsten sa...

ja minst sagt! :'(...men men de är bara att hoppas att grejorna räcker fram till jul ungefär då gör de ju inte så mycket :P

mallan sa...

Då får man ju valuta för pengarna iaf :P

SofiaTorsten sa...

haha ja verkligen :P...men de är ju inte troligt att det räcker så länge :P