söndag 24 februari 2008

jaha....

Jaha som dom säger i hitta nemo.."bra känsla slut!" Mår inte direkt prima längre, en del saker som verkligen trycker ner mig, saker som jag bevisligen saknar och olika faktum om mit utseende. O sen att jag e så jävla dum att jag går med i "owned" på Facebook o sen får höra på hur mycket malin är värd o hur många snygga killar som köper henne medans jag..ja inte direkt samma sak om man säger så. Det är ju självplågeri men jag e ju dum i huvvet oxå. Gårdagen plågar mig lite med, var ju inte mitt fel o jag hade inget med de att göra men jag fåt "ta" efterverkningarna. O så känner man sig ju allmänt chanslös liksom o för övrigt så liksom "gnugga in det mer snälla!!" påpeka det hela tiden liksom, jag har fattat att du e snyggare än mig. Men de va inte de jag skulle säga. Men liksom, ja ajg skulle nog gärna ta honom han verkar skitschysst o e ju värsta gullig men de gänget verkar va paxat....skitsamma jag ska göra vad jag kan för att jobba på det jag har jobbat på i flera år, håll tummarna för att de går vägen. a just de ja köpte en ring idag med.. me like...nu ska jag gå o gräva ner mig tror jag..elelr kanske duscha..får se vad de blir...har jag tur så kanske jag halkar i duschen o skär ihjäl mig på en rakhyvel..neee de skulle ta för lång tid o jag skulle säkert bara lyckas få ett stort skärsår rakt över skinkan eller nått, inte vackert...ja men fan ett par såna här inlägg till o sen blir jag nog gladare...I't might just work. puss o kräks

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Good feelings gone" säger dom ju. Vem kollar på den svenska versionen liksom?

SofiaTorsten sa...

inte jag men sist när den gick på tv va den på svenska o jag kom inte på vad dom sa på engelska..