måndag 11 februari 2008

Söndag.

Det blev bestämt med micke redan dan innan att vi skulle åka till kyrkan o va med på gudstjänsten som skulle vara. "Barnvänligt" hette den så det skulle nog vara lite lagom nivå för mig sa ida :P...inte för "intensivt" liksom eftersom jag faktiskt inte e med i pingstkyrkan :P De skulle börja vid halv 11 och vi kom dit..liiite sent iofs men ändå :P Vi smög in o satte oss vid micke o så började hela schabraket, va rätt trevligt, var 2 barnvälsignelser oxå, så gulliga ungar!!! ^^ Kändes lite konstigt för mig när dom bad för det var som sagt annorlunda mot de jag e van vid, men hey dom får göra som dom vill o tro på de dom vill, jag kan väll umgås med dom för det säger jag! :) Efteråt så stog vi på kyrktorget o pratade med lite folk bland annat Becka (hoppas jag hon heter!! :S jag och namn) mickes lillsyrra som jag träffade när vi spelade laserdome, och sen stötte vi på Viktor som oxå va med den gången. Sjukt trevlig kille, jag frågade ida om han alltid ler o ja det gör han tydligen :P haha. Lindström hade försökt få tag på oss när vi satt i kyrksalen så jag ringde henne o de blev bestämt att vi skulle möta upp henne på stationen 10 i 1 så vi stannade i kyrkan o fikade lite glass med de andra o satt o tjattrade med viktor tills de blev dax att gå. Så sen blev de till att möta Lindström ^^ va så kul att hon ville komma o hälsa på hon med, blev en riktigt reunion denna helgen med att träffa allt gammalt folk ^^ Vi drog sen till ICA för att handla lite lunch och då hittade ida denna fräcka mössa ;P bara så hon! :P Sen så blev det återigen en MASSA mat, blev wook med kokomjölk o sweet´N soursås och med nudlar MUMS!!! O sen blev de ännu värre med att ligga i Idas säng o kolla på en massa kul på datan o käka godis o skratta tills tårarna rann ^^ Helt underbart helt enkelt! Resten av kvällen bestog av att kolla på film göra tacos, äta tacos OCH kolla på film och sen kolla på en film till :P Vi lyckades övertala micke att komma förbi o käka med oss vilket nog va bra för ida började bli lite väl kelsjuk ^^ haha. Så det blev ännu senare denna kväll men de var så trevligt så. slut del 2...

Inga kommentarer: