lördag 22 mars 2008

kompletering...

Ja jag kom ju på att jag glömde berätta värsta grejen som hände på jobbet idag :P..en sjuukt söt kille flörtade med mig ^^ Han va så jävla söt o blinkade åt mig flera gånger när jag satt i kassan ^^ snacka om att jag smälte!!!...ifos så ja han va ju lite ung...typ 2 år gammal :P haha ^^ och heter Leon o e Tysons son men vaddå han flörtade med mig lik förbannat ;P hihi, värsta charmtrollet ^^ Ja de va lite roligt de, först ville han flörta själv men sen när tyson sa "ja men flörta då" då va han för blyg, o de gick inte att flörta med jossan heller men sen när dom gick förbi mig igen då jävlar blinkade han ^^ haha med båda ögonen ^^...sen precis innan dom gick ut genom dörrarna så blinkade han igen hehehe. Ja en kille som vill flörta med mig i alla fall. Fast de vore trevligt med en liite äldre kille som gjorde det :P eller mycket äldre om man jämför med leon :P....att träffa en kille nånstans på krogen eller via nån polare, fy va kul de skulle va bara som sagt få flörta lite med en som flörtade tillbaka o inte bara tittade på andra. En sån som Polarn dejtar vore ju inte fel, en riktig karl men ändå rolig o lättsam, förutom hans lilla besatthet då :P men men ... Ja jag säger då det sånt e livet. Peace love and understanding.

Inga kommentarer: