tisdag 1 april 2008

Bäver!

Blev ingen körlektion idag för Pelle hade blivit akut sjuk o Birghitta hade inte hunnit ringa mig, jävla skit! Men gick på stan med malla o förstörde pengar istället :)...hittade några fina saker, hehe bland annat kycklinggula underkläder XD haha skitfina! :P

Men nu är jag bra trött på mina datorer alltså, eller ja ingen av dom e ju egentligen mina men men. Den ena går inte att bränna u t den musiken jag vill ha från för den känner inte av skivan, och den andra kan man inte titta på film på för att den inte orkar plus att nu har VLC lagt av helt men jag kan inte heller bränna ut filmerna för att titta på den andra datan för nu vill inte den HELLER bränna ut nånting. Jag får fan tuppjuck alltså! Har hittat en laptop för typ 1500 på nån beg, sajt men har ju faktiskt inte råd med ens det just nu :(

Inga kommentarer: