måndag 14 april 2008

PMS-varning!!!!

Ja jag hoppas verkligen att det är PMS för annars är jag en jävla kossa av ingen anledning! JAg blir ledsen av att bara tänka på saker o esmått förbannad hela tiden o tycker att allt går skit! SÅ ja nog fan e de PMS alltid, danger danger! Hade körlektion idag, äntligen tänkte jag, gick ju åt helvette! Jag hatar stures bilar! Älskar vår fina volvo däremot, jag kör asfult med stures bilar. Och även om Pelle sa att jag körde bra så tyckte jag att jag körde skit men de är ju för att han säger allt jag måste tänka på o det sägs ju inget när jag kör med mamma, men det känns oxå som att jag aldrig skulle gjort så som pelle sa ifall han inte hade sagt det o de bådar inte så gott men jag vet inte. Vill i alla fall inte ha några jävla kommentarer på detta nu för jag känner hur PMS-monstret bara väntar på att få nån stackare att ta ut sin ilska på. Skulle nog behöva ge mig ut o typ springa för att bli av med ilskan, men de är ju kallt o mörkt o jag e trött så de skiter jag i. har ändå tränat 2 ggr i dag. Men jag bara måste skriva detta.. jag blir fan bara tjockare o tjockare!! Snart ser jag ut som jag gjorde i 6:an igen :'( Jag måste sluta äta så mycket. Hatar att ha PMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: