torsdag 17 april 2008

Växjö

jupp nu sitter man här nere, superhärlig resa ner med malin, massa skratt. O alltid roligt at träfa milla förståss, o på den positiva sidan så har jag inte reagerat på hennes katt än (peppar peppar!!!) o råttorna e så söta....o så sitter jag ändå här med samma gamla tankar, kan inte hjälpa det, det känns verkligen så. O jag känner mig fulare o fetare än nånsin, helt jävla hemsk. O så har jag ju ingen utstrålning heller, så det är inte mycket jag har som syns i jämförelse. Jag önskar att jag kunde vara som jag är i mina drömmar....... skriver väll mer när jag kommer hem igen...är lite orolig för i morrn dock, har ingen lust at drick för jag mår inte bra av det alltså fysiskt liksom, min kopp gillar inte alkohol. Men jag vill ju inte att folk ska tycka att jag e tråkig för om jag itne dricker kommer de spä på mina tankar jag redan har om vssa saker, eller som att de skulle ge mer ved på brasan liksom....får se......fan jag vill kunna duga som jag e..inte gå ner mer i vikt eller förstora brösten ellerlåtsas tycka nått jag inte tycker eller skratta åt nått jag inte tycker är kul eller låtsas att jag inte tycker om nått som jag älskar bara för att det inte är "coolt" enligt vissa....jag vet att tjejer som är starka i sig själv är förmånga mycket mer attraktivt än dom som följer strömmen...men jag känner ju att jag inte är nått mer än använt toalettpapper jämfört med andra..både utseendemässigt ochvad de gller min personlighet...men vad ska man göra.....suck vilken deppig blogg de blev..e nog PMS eller nått även om det inte kan vara det..men men skönt att skylla på nått....nu står milla o gör rika riddare som vi ska käka, gullig hon e... peace out....

Inga kommentarer: