onsdag 21 maj 2008

Helvette!!!!!

Nyss var jag jätteglad men nu e jag bara sur o ledsen. Johan jävla dator vill inte att mitt internet ska funka men de funkar på henkes gamla men saken e att jag skulle lägga upp en bild på min nya frisyr jag skaffade mig idag men den la jag ju över på johan data!! o där kan ju den ligga!!! :'( Fan jag va jätteglad nyss o nu e jag gråtfärdig jag e ju fan instabil!! Här e de senaste favvolåtarna i alla fall. http://www.youtube.com/watch?v=Yh3wSMM_nbE http://www.youtube.com/watch?v=24YMAQxTDFE ska se om jag får igång fittdatorn så jag kan få upp bilden! :( Peace! Uppdatering! Nu funkar den igen!..Hopaps den håller sig i skinnet nu...ja jag va påStinzen o klippte mig idag alltså, älska det stället! för fösrta gången på typ 10 år e jag faktiskt nöjd på en gång :P sk alätt fortsätta gå dit! :)...Såhär blidde det i alla fall. Inget speciellt direkt men skönt att få fräscha till det. Btw förlåt att jag "tog ut" min depprissionsanfall på dig Frass! Peace

6 kommentarer:

Bullen sa...

Ge mig en trimmer, fem min och en rakhyvel så ska ja ge dig en frisyr du aldrig glömmer och jag lovar, de kommer väääldigt lång tid för att glöma den xD

SofiaTorsten sa...

ÖH oookej, och varför lägger du en sån kommentar? :P..istället för att säga typ" ja men va fin du blev i håret Sofia"..jag bad inte om att få bli klippt av frisören from hell :P haha

Bullen sa...

...du vet att det är henke du pratar me va? henke från nrrkpg? tror du jag kan vara seriös om något eller? iallfall så länge det kan undvikas^^ ingen gillar mig seriös muhahaha

SofiaTorsten sa...

jodå jag vet att det är dig jag pratar med :P...njaaa en del av dina seroösa sidor e ganska okej vettu :P..e ett skönt break från din totala oseriöshet som annars råder :P

Bullen sa...

äh va faaaan, jag ska dö när ja är tjugo fem, jag jobbar på en nattklubb och alla vet gör man de hatar man 99,9% av mänskligheten för att man ser då vilken jävla dryg ras vi egentligen är (speciellt fyllon som flaxar me armarna och leker flygplan eller gås eller något annat helt jävla hjärndött man inte ska fan göra när en kille kommer me en jävla bricka full me glas JA JAG TÄNKER PÅ DIG DÄRBORTA DITT JÄVLA CP AS MÅ GUDARNA SKITA PÅ DIG FÖR ANNARS GÖR JA DE) suma sumarum jag får vara oseriös exakt hur mycket ja vill

Bullen sa...

dessutom behöver du mer spike te håret, aldrig övervägt flames färga håret? kan bli rätt snyggt