tisdag 24 juni 2008

de va ett tag sen...

Ja de var ett tag sen jag skrev, o denna gång är de inte för att de inte hänt nått snarare tvärt om har inte orkat ta tag i att redogöra allt som hänt. Men kortfattat, jag har varit på hultsfred, UNDERBART!! Självklart fanns de vissa moln på himlen i form av band som missades o band som ställde in etc, men på de stora hela var det en helskön upplevelse! Fast jag måste erkänna att det var en jäkla förkylning jag fick av att sova i tält, e fortfarande inte frisk, men men jag lär mig never again sovtäcke!! Inte så snygg bild men de va väll typ så man såg ut under konserterna kan jag tro :P..(hum tror typ Karl o Erik lyckades ta dom enda bilderna jag såg söt ut på under hela hultan :P, typiskt)...det var i alla fall vääääääldigt skönt att få duscha efter nästan 5 dar utan det :P jag var Äcklig med stort Ä :P Underbara konserter som nu är underbara minnen, men förhoppningsvis bildas det nya nästa år när man åker tillbaka :) om man då får ihop lite mer folk. Ja o så har var de ju så dålig timing så johan va hemma på visit från frankrike just när hultan var så honom fick man inte träffa :P o sen får den dreten jobb hela freaking sommaren där borta haha :P jaha ja så kan de gå. Får träffa plutten i augusti, men jag menar sååå många vänner jag har inte här hemma så dom kan åka till andra länder en hel sommar :P taskigt. Hum midsommar, ja de va ju inget mod midsommar förra året, fy va kul de va o jag önskar de hade vart så i år igen, jag malin o christoffer, vi ägde på pictionary ;) hihi, men men hade i alla fall sällskap, besök från Göteborg. Hehe ja o just de ja o så har man blivit dissad av dennis igen :P de händer fna med jämna mellanrum haha :P men men ja va ju sjuk som fan den dan så hade nog inte gått så bra att se i alla fall ;P Resten som hänt ska stå för sig själv..v.v läs ovan :P Peace!

1 kommentar:

Johan sa...

du skulle ha för dret din jävel:P jag kommer ju somsagt hem om typ, 45 dagar:P men det känns ju iaf nice att vara lite saknad, saknar dig med faktiskt:)