torsdag 14 februari 2008

Cloverfield.

Jupp de blidde bio med TooBad som en avslutning på alla skitars dag, en bra avslutning. Var mycket skeptisk när jag insåg att hela filmen var filmad med "handkamera" har hört några prata om den o trodde verkligen inte jag skulle gilla det. Men de gjorde jag :D den var skitbra!!!! Bra efekter tyckte jag, en del småfjolliga element men annars ruggigt bra. Jag blev typ mycket mer illa berörd av den här filmen än av nån annan riktig skräckfilm jag sett tidigare. Ja jag vet inte vad mer jag ska säga om den men om du får chansen, SE DEN!! På väg väg hem från bion så va vi fortfarande lite uppe i varv och vår stora popcornbägare vi köpt var inte ens halvuppäten så då fick plutten för sig att kasta skiten på mig!! :P Dretunge jag verkligen blev duschad i popcorn. Shit shit shit, hoppas verkligen att jag inte får ont i magen nu har ju inga piller med mig :/

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har sett denna själv och kan inte säga den var så bra. Fast sen har jag aldrig tyckt om skräck, kan ju vara det.

Popcorn är blää.

SofiaTorsten sa...

Ja det kan bero på det, men jag gillade den verkligen inte bara för att ajg gillar skräck men den..nej jag vet inte men den va speciell :)...haha nej popcorn e gott men jag gillar inte att duscha i det :P

Johan sa...

popcorn är det nya modet inom självhygien^^ och frass, cloverfield knäcker så är det bara:)

Anonym sa...

Tycker det hela är lite löjligt med massa sci-fi skit i skräckisarna.

Johan, du är liten och oförstående. Du gick med vuxet sällskap, så du har ingen talan. :)

Popcorn är skit! Hur man än väljer att konfrontera dom..

SofiaTorsten sa...

Jo fast jag såg de ju mest som en sci-fi film o inte osm en skräckis, det var mest en bonus så ur sci-fi synpunkt ver det ett nytt grepp som jag gillade.

SLuta retas med varann flickor!!!

Nej popcorn e gott.

Johan sa...

nu är det så att detta är ett fritt land, jag får säga och tycka vad jag vill (det får ni med).
och nog fan är jag vuxen.

Boo!