lördag 16 februari 2008

inte direkt nått ego-boost....

Ja idag blidde de OT:s med malin, hon var chaffis till sina päron så nånstans skulle man ju vänta. Vi va båda rätt trötta o så men efter ett tag kom de lite ögon godis o de va ju kul, Men å andra sidan så var det väll typ 3 killar som stötte på malin oxå, o dom såg bara rakt igenom mig, Eller ja en av dom hälsa ju sen men han va ju lite störd. Inte direkt nått som gör att man tror att man ser bra ut, Malin är störs snygg så jag förstår att killar tittar på henne och då inte lägger märke till mig, men de e ändå lite jobbigt att inse de på såna sätt. Nej dax att sova o jag ska INTE bli ledsen över det här nu, jag vill inte, får göra nått åt det istället...det som jag kan göra nått åt på mig själv vill säga.... gonatt

7 kommentarer:

Anonym sa...

Silikon är din enda räddning! :D

SofiaTorsten sa...

Ja det verkar vara så, men hur ska jag få råd med silikoninlägg? :(

Anonym sa...

Haha. Var inte dum nu. Du vill inte bli nån barbie-docka. Smaken är som baken. En vacker dag står du i centrum, just hang tight.

SofiaTorsten sa...

Mmmm jo visst säkert, det kommer aldrig hända, bara att acceptera att maninte ser så bra ut. Elelr så är det att jag helt saknar utstålning kanske..eller både och..

Anonym sa...

Eller så är du såpass självdestruktiv att du är blind till att du skulle vara vacker i någons ögon? Ur ditt egna perspektiv är allt svart & mörkt. Utstrålning kommmer innifrån, ingen annanstans!

SofiaTorsten sa...

Möjligt möjligt möjligt, men jag har ju för fasen fått bevis på att jag inte är vacker i andras ögon, i alla fall inte i dom som går på krogens ögon för alla som tittar ju jämt förbi mig. vanligtvis på nån av mina vänner. Och jovisst utstrålnign kommer innifrån men jag verkar ju inte ha nån sån heller. Jag har faktistk varit väldigt positiv den senaste tiden o inte alls ledsen över såna här saker och är de inte nu heller konstigt nog. Men faktum kvarstår. Och jag fick t.ex en kommentar av johan häromdagen att det syns att jag har gått upp i vikt lite grann o det hjälper ju inte direkt min situation.

Johan sa...

och vad sägeer att man inte kan gilla tjejer med lite kött på benen då, smalt är äckligt.
och bara så du vet fick jag precis samma kommentar av dig för ett tag sen vettu.