måndag 18 februari 2008

Hallelujah!!!

Pappsen har varit värsta duktig idag o gjort en massa ärenden och bland annat har han uppgraderat vårt bredband!!!! WIIEE!!!! ^^..nu har vi snart 8Mbit istället för 0,5!! Jag vet de va patetiskt lite men farsan hade ju ingen koll så. Men nu ska de snart bli bättre ^^ Har inte gjort mycket alls idag va ute innan frukost o "joggade" som vanligt o gick ner till mormor o hjälpte tanten med sina gardiner. O sen har jag vart på aerobicsen bara. Ja o jag har ju messat med en viss person här i dagarna (igår/idag) o jag vette fan hur vi lyckas varje gång, o jag vette fan va man ska göra för att de ska bli bättre jag lyckas ju jämt ställa till det så tiden får väll utvisa´t.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hah! "Felia" är bra skit det... muhm..

Jag känner mig löjligt utvisad här. Vågar nog säga att alla komplicerar saker förr eller senare. Genom det lär man förhoppningsvis känna personsen, så att man i framtiden kan förhindra liknande situationer.

SofiaTorsten sa...

ja okej men då får vi la hoppas att att det blir så då :)