söndag 17 februari 2008

Älska!!!

Bara måste lägga upp den här för att den är så fin o Björn Gustavsson är bara så jävla söt när han läser den!!
Vad är kärlek? När de bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka När du fnissar som en liten flicka När man känner nått man can't deny When the eagels fly over mountain high När all oro är som bortblåst och försvunnen När simba återvänder i lejonkungen När man drar en replik för att slippa krångla Min pappa e rik, vill du hångla? När man spärrar upp sina ögone o tittar bak med huvvet ut Då ser man galen ut det har egentligen inte hit att höra De e bara en grej man kan göra När jag dansat med Elin en sommarnatt lång O vi satt på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom När Elin sa att jag var den vackraste som finns Såg in i mina ögon o kräktes på mina jeans Våga styr som en kapten, våga falla som ett löv Våga chansa o se hur det går Vad e fegt, vad e mod, what is love Baby don't hurt me, don't hurt me no more.

Inga kommentarer: